Vi har stort tryck på hemtex.se och därför längre leveranstid och svarstid hos kundservice. Stort tack för ert tålamod! Läs mer här.

Vi bygger något bättre – men vi vet att det är utmanande just nu

Vi har nyligen flyttat vårt lager till ett helt nytt logistikcenter. Detta är ett viktigt steg som på sikt kommer att ge dig som kund en ännu bättre shoppingupplevelse – med snabbare, mer effektiva och mer precisa leveranser än någonsin tidigare. Men just nu vet vi att vi inte lever upp till denna upplevelse för alla våra kunder – och det beklagar vi.

Vi förstår frustrationen
Övergången har tyvärr lett till att vissa kunder upplever förseningar av sina beställningar, och andra saknar spårningsinformation. Många får fortfarande sina beställningar inom några dagar, men vi vet att vi just nu inte lyckas leverera den service och förutsägbarhet som alla förväntar sig – och som vi vanligtvis står för. Detta är långt ifrån den standard vi vill leverera, och vi förstår att det skapar frustration. Vi gör allt vi kan för att rätta till situationen så snabbt som möjligt, och arbetar hårt varje dag för att få allt på plats. Under tiden kan det hända att beställningar delas upp och skickas i flera försändelser. Du får självklart besked via e-post så snart ett paket är på väg till dig.

Längre svarstid än vanligt hos kundservice
Stor efterfrågan gör att det kan ta längre tid än vanligt att få svar från oss, både via e-post och telefon. Vi svarar så snabbt vi kan, och tackar för ditt tålamod.

Vi lovar: Det kommer att vara värt det
Vi är uppriktigt ledsna för de besvär detta medför – och otroligt tacksamma för all tålamod och förståelse vi får från er. Vi vet att det inte är en tröst just nu för er kunder som väntar på både paket och svar från kundservice – men vi vill att du ska veta att vi både förstår situationen och gör allt vi kan för att lösa den. När allt är på plats i vår nya logistikvärld kommer vi att kunna leverera snabbare, tryggare och bättre än någonsin.

Tack för att du handlar hos oss ❤