Vi har stort tryck på hemtex.se och därför längre leveranstid och svarstid hos kundservice. Stort tack för ert tålamod! Läs mer här.

Kundservice

Leverans till butik: 

För tillfället går det inte att beställa med leverans till butik, har du lagt en order med leverans till butik kommer din order att levereras till din valda butik som planerat. Som kompensation erbjuder vi våra medlemmar kostnadsfri frakt till närmaste ombud. 

Angående förseningar:
På grund av en pågående lagerflytt kan leveranstiderna just nu vara något längre än vanligt. Vi jobbar intensivt med att packa och skicka alla beställningar så snart vi kan. När en order är packad och skickad skickas en leveransbekäftelse via mail.

Vi ber så mycket om ursäkt för förseingen och tackar för ditt tålamod!

 

Kundservice 

Du är alltid välkommen att kontakta oss på kundservice@hemtex.se eller via telefon 033-20 84 00 så svarar vi på dina frågor så fort vi kan

OBS!

Mailutskick tisdag 20/8: Idag har flera kunder av misstag fått ett mail även fast man mottagit sig beställning. Om du har fått ett mail angående försenad leveranas men redan mottagit dig beställning som du gjort i juni/juli/augusti kan du bara bortse från detta mail.

Vi ber om ursäkt för misstaget! 

 

 

Vi har öppet alla helgfria dagar 09.00-16.00

Vi har för närvarande längre svarstider på mailen

Skriv gärna in ditt ordernummer i mailet eller ha den nära tillhands innan du ringer för snabbare hantering. 

 

Nu har vi också en chatbot som kan besvara många vanliga frågor. Den är tillgänglig dygnet runt och kan hjälpa dig med de vanligaste frågorna. 

Här hittar du svar på några vanliga frågor:

Så här returnerar du en vara

Hemtex webbshop

Club Hemtex